Skip navigation

What’s you illusion of choice? Cu ce-ti place sa te amagesti cand ti se acreste de lumea asta mizerabila? Vrei sa ratacesti singur pe insula ta proprie, sau vrei sa faci bai iluzorii de multime? Ce idee falsa si imbietoare au scris in tine cartile pe care le-ai citit? Care e minciuna ta cea mai draga? Locul ala caldut, in care iti place sa te pierzi cu regularitatea unui ceasornic dereglat, schimband meridianul la intervale intamplatoare, unde e? Crezi ca esti altfel, crezi ca tu ai dreptul, sau poate puterea, sa atingi ceea ce restul nu pot? De ce ar fi adevarul tau mai puternic decat toate celelalte? Nu esti decat un produs al hazardului, asa te-a batut vantul. O sa-mi spui acum ca ai ajuns asa prin alegerea ta? Ha ha!

One Comment

  1. Nici nu stiu cu ce sa incep! Cam multe intrebari… retorice! Le voi lua pe rand sau pe sarite 😀
    Odata ce mi se acreste de tot ce ma inconjoara, nu-mi mai arde de nimic, nu mai sper si nici nu-mi place sa ma amagesc, dezamagirea este mult prea mare ca sa mai sper la o schimbare in bine! Nu am o insula doar a mea, prefer totusi multimea 😀 Cam detesnt minciuna, prefer adevarul cu riscul de a pierde totul… in ceea ce ma priveste, culmea este ca, desi spun adevarul, ori nu sunt ascultata, ori nu sunt crezuta sau nu sunt luata in seama! 🙂
    „Locul caldut”, suna asa poetic… ma simt cel mai bine atunci cand ies sa fac fotografii, atunci cand ma retrag si reusesc sa-mi ascult gandurile, pe care intr-un final le transform in versuri…
    Stiu ca sunt altfel, nu cred sa fiu eu, nu cred sa am dreptul… dar stiu ca mi se cuvine, ca merit atunci cand imi doresc ceva cu tot inadinsul! 🙂
    Adevarul ce are acele argumente de convingere mai puternice, acela este adevarul puternic, poate il detin eu sau poate esti chiar tu acela ce-l detine… cum spuneam, depinde de cat de convingatori suntem! Posibil sa fiu un produs al hazardului, oricum cu vremea de afara, ma mai bate si vantul din gand in gand 😛
    Neahhh, nu iti spun asta, am ajuns astfel odata cu trecerea timpului… 😀


Lasă un răspuns

