Sari navigarea

delete – From Latin deletus, past participle of delere „destroy, blot out, efface,” from delevi, originally perf. tense of delinere „to daub, erase by smudging,” from de- „from, away” + linere „to smear, wipe.”

a te sterge, a-ti sterge nasul, a-ti sterge ochii, a-ti sterge gura, am sters-o, m-am sters pe maini (nu m-am spalat, asta e alta mancare de peste), te-am sters din lista de messenger, ai sters praful? am sters pe jos cu tine. nu-mi pasa, pot duce, asta e tot ce poti? restul nu se sterge. din pacate. zici tu? cum ar fi sa-ti stergi ultimii 10 ani din viata? sau ultimele 10 luni? sau ultimele 10 zile? si ce mai ramane dupa? ce faci cu zilele pierdute? nimic, ce sa fac? ce, tu mai stii ce ai facut cu anii despre care nu-ti aduci aminte nimic? cand erai mic si invatai cuvintele? ah, da, cuvintele. de astea uitasem. a sterge un cuvant, a pune altul in loc, da, dar nu mai suna la fel, si ce daca? si-asa n-ai inteles nimic nici prima oara, o neintelegere in plus, de fapt nu e in plus, e in locul celeilalte. asa si? nu e mare diferenta, tot la rezultatul ala ai ajuns.

just hit del. Ctrl+Alt+Del

5 Comments

  1. bun postul! as putea spune, de departe cel mai bun al tau! (pentru ca mi-e odioasa exaltarea, altfel i-ar putea fi atribuit un „fantastic”)

    would you like to be the first new friend of my new me? i mean, friend like real friend

    iti garantez ca fac eforturi pentru a ma optimiza, astfel incat nimic sa nu ne mai stea in cale… de data asta ar putea chiar functiona, eu stiu ca asta vreau!

  2. multumesc pentru apreciere.

  3. dar ce muza câşă trebuie ca ai tu, daca te inspira numai la genul asta de stari sa fi creativ ;))

  4. am ajuns eu la o concluzie profunda, asa, cum ca oamenii fericiti nu pierd timpul cu scriituri, sau daca il pierd totusi, sunt dizgraatios de lancezi, n-au nici un haz, numai aia mizerabili scriu bine 😉

  5. da, foarte adanca aceasta concluzie, n-as putea altfel decat s-o respect


Lasă un comentariu